FANDOM

Łosie
Elk
Samica Łosia
Nazwa: Łoś
Klasyfikacja: Ssaki
Rząd: Roślinożerne
Zachowanie: Płochliwe,spokojne,
Występowanie: Amethyst Mountain,Slough Creek
Łosie - Duże ssaki roślinożerne,żyjące i migrujące stadnie pod nadzorem przywódcy stada.Występują w Amethyst Mountain i Slough Creek jako trudna zdobycz łowiecka. Po zabiciu łosia, staje się padliną, która przyciąga Kojoty i Niedźwiedzie. Ssak w pełni zaspokaja głód Wilka. Używając zmysłu węchu, łoś zostawia za sobą fioletowy szlak.

PadlinyEdytuj

Liczne padliny łosi są rozsiane po mapie, dlatego stanowią doskonałe źródło szybkiego powrotu do zdrowia. Mogą być spożywane przez Wilki,Niedźwiedzie i Kojoty.

Szczególnie na początku gry padliny pojawiają się w dużych ilościach, aby zapewnić przetrwanie graczowi. Jednak padliny Samca łosia nigdy nie są generowane.

SpawnEdytuj

Łosie pasą się na pastwiskach oznaczonych czerwonym kolorem na mapie.Jeżeli gracz wejdzie na terytorium łosi, zostanie odtworzony dźwięk sygnalizujący nowy teren. Korzystając z zmysłu węchu Wilk wyczuje stado łosi.

W trybie Multiplayer jest możliwość stworzenia stada i wspólnego polowania, dzięki czemu łatwiej zabić zwierzynę.

CielętaEdytuj

Cielęta obecnie nie występują w WolfQuest. Z różnych źródeł wynika, że były tylko nieudanym pomysłem wprowadzenia dodatkowego elementu w wersji 2.5.1

Nie jest do końca wiadome czy cielęta zostaną jeszcze kiedykolwiek wprowadzone do gry.