FANDOM

Kojoty
Kojot
Kojot
Nazwa: Kojot
Klasyfikacja: Ssaki
Rząd: Drapieżne
Zachowanie: Płochliwe,zadziorne,padlinożercy
Występowanie: Amethyst Moutian,Slough Creek
Kojoty (ang. Coyote) - Pasywne drapieżniki,unikające wilków ze względu na duże zagrożenie.Występują w Amethyst Mountain oraz Slough Creek. Naturalnie jest również padlinożercą i często poluje na szczeniaki wilczej pary. Niestrzeżone szczenięta zostają zabite natychmiastowo. Wilk korzystając ze swojego zmysłu węchu, potrafi wyczuć kojota, ponieważ zostawia za sobą specyficzny, zielony szlak.

CharakterystykaEdytuj

Kojoty są znacznie mniejsze niż wilki. Mają szczupłą budowę charakterystyczną dla niektórych padlinożerców i większe uszy. Sierść kojota jest jasno pomarańczowa.Drapieżniki są bardzo płochliwe i unikają większych wilków, jednak odczuwają mniejszy strach gdy w pobliżu jest niedźwiedź. Chętnie wykorzystują moment do zabicia szczeniąt wilka.

Amethyst Mountain Edytuj

Na pierwszej mapie kojoty są bardzo pasywne. Kiedy tylko wilk się zbliży zwierzę ucieka. Kojoty są bardzo szybkie i zwinne, jednak bez problemu można je upolować. Ciało małego drapieżcy nie może zostać skonsumowane.

Spawn Edytuj

Kojoty bardzo często pojawiają się przy dużej skale, w pobliżu spowalnia wilka na początku gry Amethyst Mountain.

Slough CreekEdytuj

Na drugiej mapie kojoty nadal nie stanowią potencjalnego dla wilka zagrożenia dla wilka i szczeniąt.Gdy wilk zaniedba zaznaczanie terytorium, małe drapieżniki będą żerować w pobliżu szczeniąt. Wówczas prawdopodobnieństwo śmierci szczeniaka jest duże, jeżeli kojot nie zostanie zabity. Zaleca się utrzymywać terytorium powyżej 85%, aby zmniejszyć szansę pojawiania się kojotów.

CiekawostkiEdytuj

  • Napotkane kojoty zawsze są samcami.
  • We wcześniejszej wersji Amethyst Mountain kojoty mogły kraść zdobycz, później opcja została usunięta.